
fris in communicatie adviseert op eigen wijze organisaties bij de inzet van online communicatie en social media.
Wij geloven dat sociale media de manier waarop we communiceren, verandert – ten positieve.
Klanten hebben voor het eerst in de marketinggeschiedenis de mogelijkheid écht terug te praten en verlangen dat een organisatie dat ook doet.
Dat vraagt nogal wat van organisaties die vaak op een relatief ‘ouderwetse’ manier zijn ingericht.
We adviseren organisaties op strategisch en tactisch niveau over de inzet van online communicatie zoals die via sociale media – zonder het contact met de werkelijkheid te verliezen.
Maar dat alles wel graag in een geïntegreerde aanpak met de offline communicatie.
‘Through any line’ dus.
Daarmee bedoelen wij ‘voorbij de grenzen of barrières kijken’;
die van het marcom vakgebied of -afdeling, maar ook die erbinnen.
Niet in middelen denken, maar ook niet in ‘online’ of ‘offline’.
Niet below the line of above the line, maar through the line.
En dat ‘voorbij grenzen kijken’ voeren wij ook door in de diensten die we aanbieden:
- Van het begeleiden van organisaties bij het maken en uitvoeren van een social mediabeleid,
- tot contentstrategieën voor websites, webshops, communities en andere sociale media;
- van het opzetten van een pilot of project voor de inzet van sociale media,
- tot integreren van een social media pilot in de reguliere (communicatie)aanpak;
- van het opzetten van een webcare afdeling,
- tot het coachen van mensen om te reageren of zelf sociale mediaplannen en -content te maken;
- en van projectmanagement voor grote of kleine onlinecommunicatieprojecten,
- tot het geven van presentaties en workshops voor bewustwording, motivatie en inspiratie.
fris is ‘communicatie through any line’.